Először is, hogy ne hagyd otthon a gyújtód...

Bár a Zippo egy viszonylag egyszerű szerkezet, mégis vannak veszélyforrásai.

A Zippo töltésnél, arra kell figyelni, hogy a benzin lehetőleg ne folyjon ki belőle. Velem jó párszor megesett már, és persze sikerült meggyújtanom a kezem...

A Zippo leírása szerint, háromszori nyomás elég a benzinből. Én egy kicsivel többet szoktam beletölteni.

Érdemes figyelni még a tűzkőre, lehetőség szerint eredeti Zippo tűzkövet használjatok. Amelyik nem eredeti, hamarabb elkopik és lehet, hogy így többe kerül.

Lehetőleg sört és egyéb italokat ne nagyon nyissatok vele, mert csak karcos lesz...

Ha olyan hiba keletkezik, amit nem Ti okoztatok, tényleg vissza lehet küldeni. Ingyen kicserélik vagy megjavítják. Nekem két gyújtómat kellett elküldenem, az egyik gyártási hibás volt, a másiknak elkopott a gyújtóköve.

Egyébként egyszerű volt a folyamat, írtam egy levelet a Zippo Manufacturing részére, megadtam a nevemet és címemet, becsomagoltam egy kisebb dobozba és 3-4 hét múlva küldték is vissza a javított gyújtókat, sőt kaptam pár kis kiegészítőt is.

Itt a cím:  Zippo Repair Clinic 
               1932 Zippo Drive 
               Bradford, PA 16701

Szerző: zippogyújtó  2009.06.18. 19:00 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zippoongyujto.blog.hu/api/trackback/id/tr481195138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása