Üdv Mindenkinek, aki szereti vagy szeretne Zippo öngyújtót!

Én kb. 16 éve szerettem bele ebbe a gyújtóba. Egy barátom kint járt Amerikában, és hozott egy pár darab Igazi Zippo gyújtót. Azért írtam, hogy Igazi, mert már akkor is lehetett találkozni hamisítványokkal. 

Nagyon szép gesztus volt tőle. hogy mindekinek egy névre szóló gyújtót hozott.

Azóta 28 darabnál járok, és folyamatosan szerzem be az újabb és újabb ereklyéket. Nem kis fejtörést okoz, hogy épp melyik gyújtómat vegyem elő. Vannak standard Zippok, amiket csak bizonyos alkalmakkor használok. Van amit csak ha elutazom, születésnap, házassági-évforduló, stb.

Azt gondolom, hogy a legjobb ajándék egy ilyen gyújtó. Ha olyan ajándékot szeretnél, ami örökké tart csak Zippot vegyél! Ha a párodnak veszed különösen igaz...

 

Szerző: zippogyújtó  2009.05.18. 23:22 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zippoongyujto.blog.hu/api/trackback/id/tr1001130599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LallerZ 2009.06.04. 09:04:09

Szia!

Szép kis gyűjtemény, le a kalappal!
Én is lelkes Zippo gyűjtő vagyok.
10 éve gyűjtöm a Zippo öngyújtókat.
Jelenleg 10 darab van.
Gyújtók mellett egyéb Zippo relikviákat is gyűtök (óra, kitűző, katalógusok, stb.).
Szívesen csatlakonék a bloghoz a saját gyűjteményem képeivel, ha érdekel. Ha szeretnéd felvenni velem a kapcsolatot akkor küldj egy e-mail-t a szilagyilajos@zippoclick.com-ra.

Üdv.

József Riddick Félegyházi 2012.12.22. 01:50:09

hello ez igazából a komoly vagy hozzáértő gyűjtőknek szól én nagyon szeretem a zippo az emberöltőnyi garanciája miat nehéz megbizhatót találni bármiből is nekem igen csekély a gyűjteményem de van 2 nagyon különleges darabja és abbol is 1 amit sehol nem találok a neten a vietnam felirattal gyártot gyújtók amerikai katonáknak készültek ez a 69 ben gyártotakból való de régóta keresek de nem találok pont ilyet eredeti és tényleeg egy amerikai katonáé volt és vietnam ot is megjárta ki akarnám deriteni hogy kb mit érhet(de nem áll módomban megválni tőle sehogy !) és hátha tudná valaki hogy előfordulhat e hogy egy zippo ból csak 1-et nyomtak e ha valaki úgy gondolja tudna nekem vhogy segiteni vagy csak kiváncsi akkor szivesen rakok fel róla képeket előre is köszönnöm
süti beállítások módosítása