Elindítok egy új topikot, amiben meg tudtok osztani élményeket, képeket a saját Zippo öngyújtóitokról. 2-3 képet szívesen felteszek mindenkitől, ha lehet írjatok pár sort arról, hogy honnan van a gyújtó, milyen emléketek fűződik hozzá, és ha lehet csináljatok egy képet az összes Zipporól és relikviákról.

Mivel közvetlenül nem tudtok képet feltenni, küldjétek az anyagot a zippoongyujto@freemail.hu címre. Ígérem, hogy pár napon belül fent lesznek a bejegyzések.

El is kezdem: Bocsi a homályos képért, nem tudtam jobban... Gondolom így is lehet látni, hogy nem egy mai öngyújtóról van szó. Ez a Zippo 1950-ben készült és Apám találta egy építkezésen, darabjaira esve. Amennyire tudtam megtisztítottam, de ennél jobban nem tudtam. Egyébként a mai napig működik.

 

 

A következő Zippo kép: Egy vad Harley motorosé lehetett... amiért majdnem az életemet adtam!

A Görög-tenger fenekéről gyűjtöttem össze egy ővtáskából. A történet röviden: elmentem búvárkodni, csak úgy amatör módjára ( pipa és szemüveg). Kb. 200 méterre lehettem a parttól amikor észrevettem egy táskafélét a fenéken. Nézegettem és úgy döntöttem, hogy lemerülök érte. 5-6 méter mélyen lehetett. Sikerült feljönnöm, de nagyon szédültem és még a partra is ki kellett jutni... Valahogy kievickéltem, és akkor láttam, hogy benne van ez a rozsdás Zippo gyújtó.

Szerző: zippogyújtó  2009.06.04. 20:00 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zippoongyujto.blog.hu/api/trackback/id/tr1001164195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása