Végre megérkezett!!

Nem volt egyszerű eredeti Zippo baseball sapkát beszerezni... Körülnéztem először a neten, hogy hol lehet ilyen sapkát venni. Mondanom sem kell, hogy végignéztem kb. 20-30 oldalt, de sehol nem volt sapka. Jött tehát az amerikai Zippo oldal. Természetesen ott volt sapka, de arra gondoltam, hogy hátha van az itthoni nagykernél is, csak éppen nem tették fel az oldalukra. Küldtem egy mailt, de sajnos azt a választ kaptam, hogy nem foglalkoznak baseball sapkával és nem is tervezik.

Szerencsémre az unokahúgom kint él Amerikában, úgyhogy megkértem, hogy szerezzen nekem egyet. A Zippo központból nem küldenek külföldre (legalábbis ide) terméket. Szóval még így se sikerült meggyorsítani a folyamatot.

Tehát rendelés az unokahúgomhoz, onnan postázás Magyarországra. Kb. két hét volt a teljes menet, de megérte, mert ilyen sapkával nem sűrűn fogok itthon találkozni...:)

Íme a sapka: 

Szerző: zippogyújtó  2010.05.26. 20:19 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zippoongyujto.blog.hu/api/trackback/id/tr592033867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása