Az alábbi anyagot a magyarországi hivatalos oldalról szedtem le. Nem akarom őket bántani, de szerintem nem nagyon sikerült ez az oldal... Ehhez a gyújtóhoz és kiegészítőkhöz egy sokkal magasabb színvonalú lap kellett volna....

Korábban már írtam a központi szervíz címet (én is oda küldtem), de nem árt tudni, hogy közelebb is van megoldás:

Európai szerviz

Zippo European Repair Clinic
Groendahlscher Weg 87
D-46446 Emmerich am Rhein

A fenti címre kiküldött öngyújtókat a németországi szervíz térítésmentesen megjavítja, és ingyenesen visszaküldi a feladónak.

Párnázott postai borítékban rövid hibaleírással, a feladó pontos feltüntetésével adja postára öngyújtóját.

 

Biztonsági előírások a postai feladásra vonatkozóan:

Zippo benzines öngyújtó:

El kell távolítani a belső egységet az öngyújtóból, így a benzin 1-2 napon belül elpárolog,ezt követően visszahelyezhető a belső egység az öngyújtóba.

Az öngyújtót biztonságosan kell csomagolni, egy dobozba, vagy egy párnázott postai borítékba. több gyújtó egy csomagban is küldhető.

A csomagban el kell küldeni a feladó nevét, címét, telefonszámát, e-mail címét egy rövid hibaleírással együtt.

Zippo blu gázöngyújtó:

Vigye ki az öngyújtót a szabadba és ürítse ki a gázt belőle. Az összes benne lévő gázt a gyújtószelep nyomva tartásával ki kell engedni. Ezt egy jól szellőző helyen, tűztől távol kell elvégeznie.

Az öngyújtót biztonságosan kell csomagolni, egy dobozba, vagy egy párnázott postai borítékba.

A csomagban el kell küldeni a feladó nevét, címét, telefonszámát, e-mail címét, egy rövid hibaleírással együtt.

Szerző: zippogyújtó  2009.12.14. 22:30 11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zippoongyujto.blog.hu/api/trackback/id/tr301598604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ződgyík 2009.12.15. 11:35:03

A legjobb egy kis tasakba tenni a bélést, a fémtől elkülönítve, így nem szárad ki. A fémet pedig vattába csomagolni.
A tűzkövet kiszedni, a kereket dettó.

zippogyújtó · http://www.zippoongyujto.blog.hu 2009.12.15. 20:07:45

Igen, annak van értelme, hogy szétszedjük a gyújtót, bár a kereket én nem szedném ki, mert ha nincs benne gyúlékony anyag, csak bonyolítjuk a helyzetet.

zippogyújtó · http://www.zippoongyujto.blog.hu 2010.01.03. 17:44:34

A következő üzenet e-mailen jött, de felteszem ide is, hátha van valakinek más ötlete is.

Szia!
Ha egy hetes a gyújtód a kanóc nem tud elszenesedni. Én
több éve használok zippokat, de a kanóccal van a
legkevesebb gond. Nézd meg, hogy jó-e a tűzkő? Ha lehet
használj zippo tűzkövet, mert a többi nem az igazi. Nézd
meg, hogy rendesen be van-e csavarva a rugó! Mert ha nem
szoros nem ad le elég szikrát.
Ami még gond lehet, ha kevés a benzin és a vatta nem tudja
átadni a kanócnak.
Remélem sikerült segítenem!

Hello!

Akadt egy problémám zippo öngyújtó témában és szerintem te biztos tudsz
nekem segíteni (már ha szeretnél).

Adott egy öngyújtó, ami 1 hetes, de máris gond van vele.
Nem gyullad meg. Fel van töltve teljesen, szikra van, ha
másik öngyújtóval gyújtom meg rögtön gyullad. Olvastam
valahol olyat, hogy lehet az okozza a bajt, hogy
elszenesedett a kanóc, ez mennyire igaz?
Remélem tudsz nekem segíteni, hálás lennék.

Kötöny 2010.03.13. 10:10:18

Hello. Adott egy öngyújtó, ami nem működik. Nem nagyon ad szikrát, gondolom ez a baja. De nem tudom mit tehetnék vele. Régi kanócot újra cseréltem, régi tűzkövet újra cseréltem, benzin van benne bőven (lehet túl sok is, de attól még adhatna rendes szikrát). Már annyit próbálgattam, hogy lassan elkopik a tűzkő meg az ujjam. Van valami ötleted? Kösz.

zippogyújtó · http://www.zippoongyujto.blog.hu 2010.03.13. 19:50:37

@Kötöny: Szia!
Sajnos velem is történt ilyen. Valószínüleg a kerék kopott el, ezért nem tud elég szikrát csinálni. El kell küldeni a Zippo szervízbe és természetesen ingyen megcsinálják, csak a posta költséget kell kifizetni (csak az odaküldését). Írd le pár mondatban mi a baj, lehetőleg angolul, és pár hét alatt kapod a javított Zippot. Ne legyen megtöltve benzinnel, és a külső-belső részt szedd szét. A többit nem kell!

zippogyújtó · http://www.zippoongyujto.blog.hu 2011.07.20. 22:51:29

E-mailen érkezett:
Szia!

A neten találtam az e-mail címet, remélem, nem gond, hogy írok.

Kérdésem lenne: teljesen vadi új, kb. 2-3 hetet használt zippom van. Eleinte minden jól működött, de egy idő óta egyszerűen nem gyullad be magától. Szikrát gyönyörűen ad, azzal semmi gond. Benzin is van benne rendesen, utántöltöttem. Mi lehet a gond? Kihez lehet fordulni? Van vmit zippo szakbolt, ahhol meg tudják nézni?

Segítségedet előre is köszönöm!

Válaszom:
Természetesen nem gond, hogy írtál, hiszen ezért is csináltam a blogot.
Leírásod alapján én a kanóc környékén néznék szét. Vagy nem szívja fel rendesen a benzint, vagy elégett. Egy kicsit (kb fél centit) húzd ki és vágd vissza. Ha még mindig nem jó szerintem vidd vissza abba a boltba ahol vetted, hátha ott észreveszik mi lehet a gond...
Ha még ezután sem oldódik meg a probláma, a blogon van egy cím az európai szervízről, olvasd el és küld el nekik.
Remélem sikerült segítenem.

Tomiboy00 2012.08.28. 18:24:15

Sziasztok!
Az én Zippom kereke is elkopott, nem adott elég nagy szikrát, ezért nem is gyulladt be. A leírásoknak megfelelően elküldtem a németországi szervizbe pont 1 hónapja. Ma kaptam meg, a GLS futárszolgálat hozta. Komplett új belsőt adtak, kanóccal, vattával, tűzkővel, és mellé visszaküldték a régi belsőt is. Úgyhogy most nagyon boldog vagyok, mert gyakorlatilag van egy új Zippom! :-)

Redflame 2013.02.01. 16:22:57

Csak egy apró megjegyzés:

Amennyiben a belső szerkezet hibásodik meg, nem kell feltétlenül kiküldeni Németországba, a magyar márkaképviselet is tud segíteni a javításban. Ez biztos info, mert ott dolgozom.

Sajnos a házat nem tudjuk javítani, de tudunk segíteni a szervizbe küldésben.

További infók: zippo.hu

Juhiko 2013.10.14. 13:59:25

Hello

Nekem az lenne a problémám hogy már szeptember elején elküldtem a gyújtómat a németországi szervizbe. De még nem érkezett vissza. Kb mennyi idő amíg vissza küldik??
süti beállítások módosítása