Megszereztem a 30. Zippomat. Körülnéztem a Vaterán és egy nagyon előnyös üzletet sikerült megcsipnem. Az ún. 1 ft-os licitről indult és 1650 Ft-ért szereztem meg. Licitáltam egy másikra is, de az utolsó pillanatban elvitték előlem...... A gyújtó ma érkezett meg postán és már használatba is vettem :) Nem egy nagyon extra grafikájú Zippo, de minden napi használatra tökéletes, főleg ezért az áráért! Azért ha lehet ne licitáljatok túl....

Szerző: zippogyújtó  2009.11.04. 22:33 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zippoongyujto.blog.hu/api/trackback/id/tr991501259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása